Keblinger

Keblinger

Makan Vitamin dapat Cash Rebate

| Friday, May 26, 2023
Assalammualaikum,

Apa khabar semua? 

Hari ni saya nak kongsikan, makan vitamin dapat Cash Rebate.

Dulu kan, kawan tanya, macam mana ya saya uruskan perbelanjaan, sebab makan vitamin ni boleh menjadikan kos perbelanjaan tinggi setiap bulan. 
Itulah istimewanya makan vitamin dengan Shaklee, vitamin semulajadi, sihat & selamat.

Sejak 2012, saya consume Shaklee secara PERCUMA. Ya, PERCUMA. Saya bukan sahaja tampung perbelanjaan suplemen secara percuma, malah, saya tampung perbelanjaan suplemen buat ibu, ayah & famili saya. Alhamdulillah, direzekikan untuk menampung perbelanjaan untuk kesihatan keluarga saya. 

Bagaimana saya makan vitamin dapat Cash Rebate?

1. Setiap pembelian vitamin, minima 150UV, kita akan terima bonus ~RM23, semakin besar UV dikumpul melalui pembelian produk, semakin besar bonus yang akan kita dapat. 

Cash Rebate ni tiada limit ya, kita boleh kumpul point ni seorang diri, ataupun kita kumpul UV bersama kumpulan. 

Macam mana membentuk kumpulan?
Kita register ahli baru setiap bulan, ahli-ahli di bawah kita adalah di dalam kumpulan yang sama. Semakin besar UV dikumpul semakin besar Cash Rebate yang bakal kita dapat.


Cash Rebate atau Bonus yang lebih dikenali dikalangan Shaklee Independent Distributor, unlimited tau. Semakin besar kumpulan seseorang Leader, semakin besar potensi Cash Rebate atau Bonus.

Makan vitamin dengan Shaklee, bukan sahaja mendapat unlimited Cash Rebate, tetapi mampu menjana pendapatan yang besar setiap bulan. 

Anda juga boleh makan vitamin secara percuma, Dan menjana pendapatan besar dengan Shaklee. 

Ada yang berminat nak makan vitamin secara percuma? Jom dapatkan promosi set Rahmah bulan ni, Join Shaklee

Baca lebih maklumat tentant makan vitamin dapat Cash Rebate, di sini.

#blogmegashaklee
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023

Hasfa Rusli SID 883325

Your trusted Shaklee Health Advisor

FB: Hasfa Rusli | 
IG: Hasfa Rusli | IG: jomdetoxbycoachaszr

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © Hidup Sihat dan Cantik Design by OSUHM Studio