Keblinger

Keblinger

Cara Renew Membership Shaklee

| Friday, May 26, 2023
Assalammualaikum,
Nak tanya ni, ada ke yang masih belum tahu, macam mana nak renew membership Shaklee?

Sebenarnya, ada pelbagai tips dan cara yang saya nak kongsikan kali ini.

Senang sangat, semuanya di hujung jari 🫴


Setiap orang boleh mendapatkan produk Shaklee dengan harga yang lebih murah, iaitu dengan mendaftar sebagai ahli atau SID (Shaklee Independent Distributor) untuk mendapatkan harga ahli. 
Harga ahli lebih berbaloi, sebab harga produknya jauuuhh lebih murah (kurang 20-30%) daripada harga jualan.  Sebab tu, saya sendiri sangat mengesyorkan pada kawan-kawan saya untuk register membership walaupun untuk membeli satu produk.

Ok, saya kongsikan FAQ (Frequently Asked Question) tentang membership Shaklee ya buat rujukan anda. 

👉 Bagaimana untuk saya register membership Shaklee?
Ada 2 cara;
Cara I:
Keahlian percuma dengan pembelian produk minimum 100UV (UV: unit value, setiap produk ada UV), selalunya harga Jumlah produk yang dibeli lebih kurang dalam ~RM350.

Contohnya bulan ni, ada beberapa promotion produk yang anda boleh dapatkan dan percuma keahlian dengan setiap pembelian (total UV lebih 100UV). Percuma kos penghantaran juga 😍

Set bagi mereka yang nak dapatkan berat badan BMI ideal.
Nampakkan perbezaan harga ahli,P: RM353 berbanding RP: RM441.25. Penjimatam lebih RM100. 

Set kulit cantik, set kesihatan secara keseluruhan. 

Set untuk kulit cantik, Set untuk sendi.

Bagi yang nak dapatkan set promo bulan ni, dengan keahlian percuma, boleh register klik link ini untuk terus register Nak Join, ya, atau contact saya. 

Cara II.
Jika pembelian barang tidak cukup 100UV, boleh membayar RM35 sebagai pendaftaran ahli.

Mudahkan. Jadi kenapa pilih Cara II jika anda boleh dapatkan keahlian percuma 😍

👉 Perlukah saya renew membership setiap tahun?

Keahlian adalah seumur hidup, cuma keahlian akan expired jika tiada pembelian sepanjang tahun. Jadi, cukup untuk pembelian minima satu pembelian sahaja setiap tahun. 

👉 Bagaimana jika keahlian saya telah tamat?

Selagi anda boleh login di website, www.shaklee.com.my, selagi itu keahlian anda masih aktif.

Jika tiada rekod atau tidak boleh login, anda boleh register kembali melalui dua cara di atas tadi.

Jangan risau, anda boleh bila-bila saya boleh tanya saya ya. 

More tips dalam link ni ya, Renew Membership Shaklee


#blogmegashaklee
#shakleetriumph2023
#shakleethrive2023

Hasfa Rusli SID 883325
Your trusted Shaklee Health Advisor

FB: Hasfa Rusli | 
IG: Hasfa Rusli | IG: jomdetoxbycoachaszr

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © Hidup Sihat dan Cantik Design by OSUHM Studio